O WIELE WIĘCEJ NIŻ CENTRALNE ARCHIWUM

  • W dobie nieprzerwanie rosnącej ilości przetwarzanych informacji oraz dokumentów - zarówno papierowych jak i elektronicznych - coraz trudniej jest efektywnie zarządzać ich zasobami. Aby temu zaradzić przygotowaliśmy nowoczesny i ergonomiczny system dokumentowy, który efektywnie dostosowujemy do wymagań naszych klientów.
  • Elastyczna integracja i komunikacja z zewnętrznymi aplikacjami i urządzeniami dzięki mechanizmom:  WebServices,  XML,  Hot-folder,  Multi-folder,  modułom embedded.
  • Efektywna kontrola zasobów: autoryzacja użytkowników, kontrola wersji, szyfrowanie, rozbudowane uprawnienia, autoryzacja domenowa.
  • OCR, FullTextSearch, dystrybucja dokumentów i informacji, obiegi.
  • Pełne wsparcie dokumentów MS Office, OpenOffice, MSG, EML, PDF, PDF/A, TIFF, JPG, PNG i wielu innych formatów graficznych.
  • Edycja struktury plików PDF.

FUNKCJONALNOŚĆ

  • Edycja dokumentów aplikacji biurowych możliwa zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz aplikacji DMS.
  • Stemple tymczasowe jak i trwałe definiowane dla poszczególnych użytkowników, funkcja datownika, tagowanie zasobów.
  • Inteligentny import/eksport (umożliwia min. bezpośrednie deponowanie struktur Windows).
  • Kontrola jednoczesnej edycji - blokowanie/wyrejestrowywanie dokumentów - Check-In / Check-Out.
  • Szybkie deponowanie – bezpośredni zapis z systemowego menu kontekstowego z wstępnym indeksowaniem.
  • Wbudowany OCR strefowy z mechanizmami weryfikacji oraz możliwością bezpośredniej rejestracji danych dla przeszukiwania pełnotekstowego oraz wypełniania metryki.
  • Integracja z produktami OCR Abbyy FineReader umożliwiająca użytkownikom inteligentne rozpoznawanie tekstu.
  • Mechanizmy komunikacji poprzez wewnętrzną pocztę oraz natywne wiadomości SMS.
  • Możliwość nanoszenia na dokumentach adnotacji trwałych i nietrwałych w formie transparentnych kolorowych karteczek, markerów lub tekstu.
  • Import słowników z plików CSV.

KONTROLA

  • Szczegółowy natywny dziennik zdarzeń aplikacji oraz rozbudowany moduł raportowania.

KLUCZOWE KORZYŚCI

  • Bezpieczeństwo i kontrola informacji oraz czasu pracy.
  • Uproszczenie, a jednocześnie podniesienie efektywności procesów biznesowych.
  • Mniejsze zużycie urządzeń, materiałów eksploatacyjnych, papieru i energii.
  • Wyjątkowo sprawne wyszukiwanie dokumentów - dzięki najnowszej bazie MS-SQL, rozbudowanemu indeksowaniu oraz zróżnicowanym mechanizmom OCR.
  • Usprawnienie i przyspieszenie obiegu dokumentów i informacji w organizacji.
  • Odczuwalne oszczędności czasu i pieniędzy.
  • Wyraźna poprawa produktywności personelu.

POMOC TECHNICZNA

  • W przypadku problemów krytycznych dostępna 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.