ZAPEWNIAMY

  • Profesjonalną obsługę informatyczną (Windows, Apple, Linux).
  • Pomoc doraźną lub współpracę w oparciu o umowę.
  • Dostawę oraz serwis sprzętu i oprogramowania.
  • Administrowanie środowiskiem IT.
  • Zabezpieczenie ciągłości pracy systemów Klienta.
  • Bieżące wsparcie użytkowników - helpdesk.
  • Wdrożenie narzędzi oraz polityki bezpieczeństwa.
  • Optymalizację kosztów.
  • Projektowanie, wykonanie i utrzymanie stron internetowych.
  • Obróbkę grafiki.
  • Odzyskiwanie danych.
  • Szyfrowanie zasobów.
  • Szkolenia.
  • Indywidualne podejście do potrzeb i problemów każdego Klienta.

CENNIK USŁUG

Rozumiemy, że każda firma ma inne zapotrzebowanie na usługi informatyczne, zatem nie narzucamy sztywnego sposobu rozliczania naszej pracy.  Oferujemy zarówno pomoc doraźną (rozliczenie za roboczogodzinę),  jak i  długotrwałą relację (w oparciu o umowę).
Koszt usług ustalamy w zależności od ilości:

  • przepracowanych godzin,
  • sprzętu IT znajdującego się pod naszą opieką,
  • wspieranych/szkolonych użytkowników.

Napisz lub zadzwoń, a przygotujemy i przedstawimy Ci naszą dedykowaną ofertę na obsługę informatyczną Twojej firmy.

POMOC TECHNICZNA

  • W przypadku problemów krytycznych dostępna 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.