ZAPEWNIAMY

  • Kompleksowe usługi informatyczne (Windows, Apple, Linux).
  • Pomoc doraźną lub współpracę w oparciu o umowę.
  • Zarządzanie projektami - planowanie, koordynowanie i nadzór nad pracami.
  • Analizę potrzeb / audyt środowiska.
  • Dostawę, wdrożenie oraz serwis sprzętu i oprogramowania - OpenSource oraz komercyjnego.
  • Administrowanie środowiskiem IT.
  • Obsługę danych przetwarzanych i przechowywanych.
  • Zabezpieczenie ciągłości pracy systemów.
  • Bieżące wsparcie użytkowników - helpdesk.
  • Wdrożenie efektywnych narzędzi oraz polityki bezpieczeństwa.
  • Optymalizację kosztów.
  • Projektowanie, wykonanie i utrzymanie stron internetowych.
  • Obróbkę grafiki.
  • Odzyskiwanie danych.
  • Szyfrowanie zasobów.
  • Szkolenia.

POMOC TECHNICZNA

  • W przypadku problemów krytycznych dostępna 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.