ZAPEWNIAMY
- Kompleksowe usługi informatyczne (Windows, Apple, Linux).
- Pomoc doraźną lub współpracę w oparciu o umowę.
- Zarządzanie projektami - planowanie, koordynowanie i nadzór nad pracami.
- Analizę potrzeb / audyt środowiska.
- Dostawę, wdrożenie oraz serwis sprzętu i oprogramowania - OpenSource oraz komercyjnego.
- Administrowanie środowiskiem IT.
- Obsługę danych przetwarzanych i przechowywanych.
- Zabezpieczenie ciągłości pracy systemów.
- Bieżące wsparcie użytkowników - helpdesk.
- Wdrożenie efektywnych narzędzi oraz polityki bezpieczeństwa.
- Optymalizację kosztów.
- Projektowanie, wykonanie i utrzymanie stron internetowych.
- Obróbkę grafiki.
- Odzyskiwanie danych.
- Szyfrowanie zasobów.
- Szkolenia.
POMOC TECHNICZNA
- W przypadku problemów krytycznych dostępna 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.